تبلیغات
.: Cars-All makes. All models:. - بهترین درگ ریس دنیا 3+اعلام نتایج
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن كیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
بهترین درگ ریس دنیا 3+اعلام نتایج امسال نیز تیم موتورترند برای سومین سال متوالی پس از برگزاری تست گروهی Best Driver's Car اقدام به تهیه ی درگ ریس بین دوازده خودروی شرکت کننده در این تست کرده است.در ادامه می توانید این کلیپ و همچنین نتایج این تست را از مکس اسپید دریافت کنید.(دو کیفیت)بهترین درگ ریس دنیا 3 دانلود با کیفیت 65.0MB________________ HD دانلود با کیفیت 18.6MB________________360مدت زمان کلیپ : 6 دقیقه و 42 ثانیه پسورد: www.maxspeed.ir 12 عدد از بهترین خودرو های اسپرت بازار امریکا برای به دست اوردن عنوان برتر به رقابت پرداختند. بیایید در مورد چیزی صجبت کنیم:ما خواستیم که یک شورولت کوروت C7 نیز در این تست حضور داشته باشد بنابر این از کمپانی شورولت خواهش کردیم اما در اخرین لحظات تاخیر در اغاز تولید این خودرو باعث شد که این خودرو برای این تست حاضر نشود.تغییر زمان بندی یازده خودروی دیگر و یکی از معروف ترین پیست های دنیا ممکن نبود و باعث شد که کوروت در تست سال اینده شرکت کند. خوب به کارمان برسیم!پس از سال ها تلاش بالاخره توانستیم رویای سردبیر مک کنزی را به تحقق برسانیم و دوازده دستگاه از بهرین خودرو های برای رانندگی در بازار امریکا را در یک تست جمع کنیم.ان ها با هر سابقه ای هستند،از فورد Focus ST که قابل خریداری برای عموم است تا بنتلی کانتیننتال با شکوه و یا وایپر کاملا وحشی!اما ما چگونه می توانیم چنین رقبای گوناگونی را مقایسه کنیم؟!من اکثرا می گویم افراد به دو دسته تقسیم می شوند:افرادی که برای ان ها اعداد مهم است و افرادی که تجربه برای ان ها مهم است.برای دسته اول داده ها همه چیز هستند.در رده بندی های این افراد خودرو هایی که توان بیشتری تولید کنند رتبه ی بهتری نسبت به خودرو های ضعیف تر خواهند داشت اما برای دسته دوم مهم ترین فاکتور،حسی است که موقع رانندگی با ان خودرو به سراغشان می آید. تست Best Driver's Car پلی است بین این دو دسته.ما همه ی شرکت کنندگان در معرض لپ هایی در پیست لاگونا سکا توسط Randy Pobst قرار می دهیم.ما در این تست بیش از هر تست مقایسه ای دیگری رفتار خودرو ها را مورد بررسی قرار می دهیم و ما بیشتر سعی می کنیم در مورد اعداد اطلاع رسانی کنیم نه این که ان ها را دیکته کنیم.همانطور که مک کنزی می گوید اگر اعداد همه ی مشکل بودند باید یک خودروی فرمولا 1 را تست می کردیم و با ان کار را به پایان می رساندیم. تست Best Driver's Car در مورد همچنین در مورد تجربه نیز هست.به نظر ما یک خودرو ی خوب برای رانندگی،خودرویی است که به راننده ی خود این اعتماد به نفس را بدهد تا راننده از حداکثر توانایی ان خودرو بهره مند شود.باید با راننده خود ارتباط برقرار کند،باید به راننده خود اطلاع دهد که لاستیک ها چه کار می کنند و چگونه به این اطلاعات پاسخ دهد تا خودرو بهترین نحوه عملکرد در هر پیچ را داشته باشد.یک خودرو ی خوب برای رانندگی باید از راننده های مبتدی تا رانندگان خودرو های F1 را بهتر کند.برای سنجش این موضوع از پلیس بزرگراه کالیفرنیا خواسته شد تا یک مسیر 4.3 مایلی را ببندد تا ببینیم که این خودرو در استفاده روزمره چگونه هستند و همچنین ما این خودرو ها را در پیست لاگونا سکا تست کردیم تا ببینیم در شرایط و محیط ایده آل تا چه اندازه متفاوت عمل می کنند. نتایج تست Best Driver's Carرتبه ی دوازدهم : SRT Viperرتبه ی یازدهم : Ford Focus STرتبه ی دهم : BMW M6 Coupeرتبه ی نهم : Bentley Continental GT Speed Le Mans Editionرتبه ی هشتم : Aston Martin Vanquishرتبه ی هفتم : Mercedes Benz E63 AMG Estate Sرتبه ی ششم : Nissan GT-R Track Packربته ی پنجم : Porsche Cayman Sرتبه ی چهارم : Jaguar F-Type V8 Sرتبه ی سوم : Audi R8 V10 Plusخودرویی که ‍‍پادشاه خواهد بود مثل پورشه کیمن.ما در اینجا قهرمانی دیگر هم داریم که نتوانسته کاملا تاج و تخت خود را پس بگیرد(منظور قهرمانی در رقابت های هندلینگ سال2008).از اناج که کیمن خیلی محاسبه شده بازگشته بود که قهرمانی را پس بگیرد.R8 تنها برگشته بود که بسیار عالی ظاهر شود.در هر جمع دیگری قطعا این خودرو برنده خواهد بود.اما در این جمع.تنها توانست یک پودیوم(سه رتبه اول)را تصاحب کند!سه مسئله باعث شد که ائودی در رتبه اول قرار نگیرد.یک:دقیقا بازتاب پسرعموی موتور عقب خود بود یعنی پورشه!تلاش مداوم برای کسب گشتاور بیشتر به طوریکه موتور به دور 8700 هم می رسید.اما فقط 398 پوند فوت گشتاور تولید می کند!در یادداشت اکثر داوران ما این مورد بود که:شاسی خودرو به راحتی می تواند گشتاور بیشتر را هم اداره کند.لو می گوید:شاسی. بالانس بسیار عالی دارد. و من خودم به این مورد رسیدم که گشتاور بیشتری در سربالایی ها مورد نیاز است و مطمئنم که شاسی می تواند ان را اداره کند. مسئله دوم فرمان ان است.درحالی که فوق العاده سریع است اما کاملا بی حس است.این مسئله ای بود که چند تن از داوران ما از ان می نالیدند!داوران همچنین مایل به نزدیک تر شدن موقعیت صندلی به فرمان هم هستند که موقع پیچیدن دچار مشکل نشوند.کینو می گوید:فرمان کمی بی حس جلوه می کند.اما قطعا از ان متنفر نیستم! مسئله اخر در پیست اتفاق می افتد.جایی که رندی قادر است فشار بسیار زیادی را به ماشین بیاورد!همانطور که در مورد R8 GT هم این مشکل بود.فشاری که به تایر ها وارد می کند بسیار عجیب است که در بخش گریپ(چسبندگی)خودرو را دچار مشکل می کند.رندی می گوید:من نشانه های ترمز ماشین را گم کردم!که برای ترمز های ABS بسیار غیر معقول بود!لاستیک ها دچار لغزش بسیاری است!یکی از دلایلش نبود چسبندگی در بعضی از نقاط لاستیک است!احساس پیچ و تاب خوردن در این مواقع کاملا حس می شود.و من هرگز در این خودرو معنای ترمز ارم گرفتن به چه معناست!من وقتی می خواستم زودتر ترمز کنم خودرو زودتر ترمز گیری را شروع می کرد!من در دور دوم سعی کردم که چگونه از این موضوع استفاده کنم که بتوانم در راس پیچ خوب دریفت بزنم و این جز دلایلی است که زمانش در پیست تنها چند صدم ثانیه از پورشه 911 سریعتر شد! بعد از سه نکته بالا نکته های بسیار عالی هم دارد.همه در مورد گیربکس ان نظر مثبتی داشتند.به گونه ای که رندی می گوید در حالت دستی:بهترین گیربکس حاضر در این جمع است.رندی فکر می کند بهترین گیربکسی است که تا به حال از ان استفاده کرده است.رندی در ابتدا هم گفت که: دنده ها در حالت دستی به سادگی و به سرعت تعویض می شوند اما در حالت اتوماتیک (گیربکس) کمی گنگ به نظر می رسد و به هوشمندی جعبه دنده PDK پورشه نیست.کینو می گیود:من حتی نمره این گیربکس را بالاتر ازPDK 911 می دانم.این مدل گیربکس از ان دسته گیربکس هایی است که حتی اگر نیاز به شیفت دنده ها نباشید شما می خواهید مدام با ان بازی کنید. که بسیار لذت بخش است!مارتینز در ستایش تعلیق ان می گوید:در جاده های پر دست انداز کاملا ضربه ها را می گیرد. کنترل با تعامل. چسبندگی. واکنش. خوی حیوانی. و رفتار نزدیک به ضمیر ناخوداگاه ما .این خلاصه کنگ یکی از داوران ما از این خودرو است!در اینجا تنها دو اتومبیل وجود دارد که کمی بهتر از R8 هستند.فقط کمی..... رتبه ی دوم : Mercedes Benz SLS AMG Black Seriesبازگشت کودک یاداشت های من در رابطه با مرسدس SLS : در یک منحنی " صدای آن همانند موتورش در تلاش است تا فاصله شما و نیروی شما را طی یک جهش کم کند".لیبرمن می گفت"صدای آن همانند دو اره است که در حال مبارزه و سایش با یک دیگر هستند!" ژورنکا می گفت "این بهترین صدای اگزوزی است که می توان از یک خودروی DTM شنید!" و رندی هم به سادگی و مثل بقیه می گفت "مرا مجبور می کند تا با آن سخت تر و سخت تر و محکم تر رانندگی کنم!" هر یک از این توضیحات،توصیف و قیاسی مناسب در وصف مرسدس SLS است.در بسیاری از موارد جگوار F-Type در لبا لب و سپر به سپر کایمن بود (همانند آن رفتار می کرد) ، SLS نیز در جلوی R8 با حاشیه امنیت ضعیف فرار می کرد و به همین ترتیب موفقیت خود را مدیون تجربه ی درونی راننده بود.بسیاری آن را "سرسخت تر در نیرو و مو بر آتش افکندن در عملکرد" نسبت به وایپر می دانستند (که بر روی کاغذ کندتر بود) اما در تست و آزمایش سطح بالاتری در کنترل و پالایش داشت.همانند گفته های لاگو "این خودرو دیوانه است اما خودرویی مناسب برای رانندگی است" ، به عبارت دیگر این خودرو،یک خودروی ریسینگ (مسابقه ای) مناسب برای خیابان در بهترین حالت ممکن محسوب می شود.فرمان آن همانند رعد و برق سریع بود،گریپ و چسبندگی آن به ظاهر و در روی کاغذ وجود نداشت.قدرتش در ذهن و مغز شما دمیده می شد (قدرت خود را دیکته می کرد) و ترمز ها به قدری قوی بودند که حتی توجه رندی را هم جلب کردند.دیگر نکته و موضوع مهم (که جلب توجه می کرد) مجهز بودن به یک گیربکس دوکلاچه که در مشخصات و عملکرد بسیار نزدیک به آئودی و پورشه بود.حرکات حداقلی و جزئی بدنه به خوبی با نوسانات کم کنترل شده (توسط کمک فنر ها) و یک احساس عمومی بزرگ که در اطرف خود حس می کردید کمتر شدن و سبک تر شدن سختی رانندگی با این خودرو بود. اسکات بورگس:مرسدس SLS AMG Black برای یاداوری تنفس و تفریح به ما پا به میدان گذاشته است زیرا این خودرو بسیار جالب و سرگرم کننده است.چیزی که برای ما شگفت آور بود این بود که چه قدر کیفیت رانندگی مرسدس SLS AMG Black در مقایسه با مدل معمولی SLS (که دو سال پیش رتبه ی هشتم را از آن خود کرد) بالا و برتر است! لوح گفت "درک به مراتب بهبود یافتن و بهتر شدن این خودرو کاملا آسان است.من به سال 2009 و در پیست رانندگی مزدا یعنی لاگونا سکا فلش بک زدم و SLS وحشی (مدل معمولی) در هر نقطه و مکانی غیر قابل کنترل و رانندگی بود.بعضی ها معتقد بودند همانند محدودیت دید (مثل آب خوردن) تغییر دادنش ممکن و آسان بود.اما کنترل و هدایت بیش فرمانی خودرو از طریق کاهش گشتاور و تایر های بهبود یافته،اعتماد به نفس راننده را به سقف (اوج) می رساند! من حالا این خودرو را دوست دارم؛ خیلی نرم تر و خیلی بیشتر پالایش شده است در حالی که هنوز سریع و قابل کنترل است.بدون کوچک ترین فشار و ترسی تپه را بالا و پایین می رود،شما می توانید با اعتماد به نفس و کنترل بسیار بالا به پیچ ها حمله کنید!" با وجود این تغییرات و تحولات،باز هم این خودرو بی نقص نیست در واقع به همین خاطر در رتبه ی دوم قرا گرفته است! طبق گفته ی لاگو "هنوز هم یک مرسدس SLS است و ویژگی ها و مشخصات بنیادی آن را دارد فقط در این جا سرعت آن به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است؛هنوز هم پرخاشگری و ناآرامی های جزئی در انتهای خودرو وجود دارد و اگرچه این خودرو یک روح نیست ولی می توانید به آن مجوز سریع رفتن را بدهید.رندی گفت هنوز هم در زیر دامن تصور SLS معمولی را داشت.این خودرو تعیین کننده و تصمیم گیرنده است اما تلاش برای سریع رفتن را آن گونه که می خواهم انجام می دهد و هنوز هم دارای آن حرکات است.میدانید؛ شما باید با آن کاملا حرفه ای رفتار کنید چون رانندگی مورد علاقه ی شما را انجام نمی دهد (هر جور که بخواهید نمی توانید با آن رانندگی کنید).در بعضی از جاها و موقعیت های حساس، به صورت قابل پیش بینی و معینی هنگ می کند و سپس پووووف! این خودرو به کار خود ادامه می دهد در حالی که این احساس اغلب واقعی نیست.این نوع اسلاید ها و لغزش ها قابل پیش بینی نیستند.من فکر می کنم یکی از دلایل آن،رویارویی ما با یک موتور 622 اسب بخاری بر روی لاستیک های خیابانی است که شما فقط می توانید آن را حدس بزنید.من تصور می کنم گریپ و چسبندگی (لازم) برای کنترل انواع نیروها در قسمت زیرین آن وجود ندارد." بهترین برنامه ها و نرم افزار های تیونینگ AMG،توانایی های علم آیرودینامیک و تایرهایی که به جاده؛بهتر از آدامس به مو می چسبند باعث به وجود آمدن بهترین SLS تاریخ شده اند اما تلاش آن ها برای جلوگیری از به وقوع پیوستن ویژگی ذاتی این اتومبیل؛یعنی "بیش فرمانی" کافی نبوده است و فقط برای برنده شدن در پیست مسابقه کافی بوده است.رتبه ی اول : Porsche 911 Carrera 4Sبدیهی بود که برنده ی رقابت سال قبل میتواند پیروزی اش را تکرار کند,با وجود 3 برنده ی قبلی سال های گذشته در رقابت امسال و مقایسه ی تک به تک آنها,شانس همه آنها برای پیروزی خوب بود.البته شما نباید سورپرایز شده باشید چون از نظر فنی پورشه ی 911 مدل GT3 در فتتاحیه ی مقایسه ی بهترین هندلیگ,پیروز شده بود که توانست این موفقیت را به Best driver's car هم بکشاند.در رقابت سال قبل هم 911 براحتی پیروزی را از آن خود کرد,اما امسال با رقابت جانانه تری روبرو شد,زیرا آئودی R8 و مرسدس SLS تعدادی از رای های مقام اولی را کسب کردند,اما کمی تفاوت در قضاوت باعث شد که هیچ کدام مقام اولی را کسب نکنند. نظر رای دهندگان: Kong : پورشه 911 به شما انگیزه ی غالب شدن میدهد,شما را راغب میکند تا پدال گاز و ترمز را بسختی فشار دهید(کنایه از فشار زیاد),پدال های شیفتر را سخت تر فشار دهید,و ماشین را سریع تر از دفعه ی قبلی به سمت پیچ بچرخانید. Lieberman : این ماشین برای رانندگی باورنکردنی ست.با خودم فکر میکردم که "این 911 پسر بزرگ پورشه حساب میشود" اگر میخواهید اثبات کنید که 911 چقدر خوب است,باید نگاهی به زمان ثبت شده بیندازید,چون Carrera 4S امسال نسبت به مدل سال پیش,پیست مسابقه را سریع تر طی کرده است.(1:39:19 در مقایسه با تایم پارسال 1:39:30 ) Martinez : تطابق و تناسب بین شاسی,سیستم تعلیق,موتور و گیربکس 2 کلاچه غیر طبیعی ست. Kiino : زمانی که گفتم کیمن از دور خارج شد,داشتم به 911 فکر میکردم. Lago : تفاوت بین نوشتن با خط شکسته و پرینت کردن با کامپیوتر را احساس میکنید.حس تکرار پذیری دست میدهد,دور به دور,میتوانید پیشرفت داشته باشید.حس میکنید که ازین ماشین چیزهای زیادی میتونید یاد بگیرید.مانند اول یه رابطه ی مهم(انسانی) Loh : مهم ترین نقطه ی قوت به نظر من,اعتماد به نفسی که به شما دست میدهد است,که تا کنون در هیچ ماشینی ندیده ام. Randy : خوشم نمی آید که بگویم best driver's car,اما بعد از آنکه با آن رانندگی کردم,همین عبارت به ذهنم رسید.911 در پیست از هر ماشینی که اینجا داریم بهتر است. ما که خودمان واقعا گیج شده ایم بگذارید رندی حرف بزند."اگر بخواهم با آن در پیست مسابقه بدهم,کمی بیش فرمانی را در آن کاهش میدهم.فکر میکنم ماشینی سرگرم کننده و اسپرتی است,احتمال میدهم اگر بیش فرمانی اش کمتر شود,سریع تر خوهد شد". 911 پیروزی را از آن خود کرد,چون در همه احوالات اعتماد به نفس لازم را داشت.البته کمی هم لوس بازی در می آورد.میتوانید با این ماشین کمی ترمز بگیرید و با اندکی بیش فرمانی وارد پیچ شوید,دماغه ماشین را روی ایپکس نگه دارید و به وسط پیچ حرکت کنید,سپس پای تان را تا آخر روی گاز فشار دهید و از پیچ خارج شوید.در همه پیچ ها,و در هر زمان,درود بر سلطان...
 
 
 
 
این صفحه را به اشتراک بگذارید
ابزار وبلاگایران وبمسترتولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
تمام حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به آریامهر گرگندی میباشد