تبلیغات
.: Cars-All makes. All models:. - مطالب خرداد 1392
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن كیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 12:36
نویسنده : آریامهر گرگندی
محصولات پارس خودرو مطابق با استانداردهای زیست محیطی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی میزان مصرف سوخت و مطابقت محصولات شرکت پارس خودرو با استانداردهای زیست محیطی را از مهمترین ویژگی های تولیدات این شرکت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، ا... وردی دهقانی با بیان این نکته که برتری کیفی خودروها در نوع طراحی ، امنیت و راندمان بالای آنهاست، گفت: معمولا کیفیت خودروها بستگی به مدل و نوع طراحی ، امنیت و راندمان و قیمت خودروها دارد.
وی به  دلایل برتری برخی تولیدات داخلی  نسبت به سایر خودروها  پرداخت و افزود: برتری کیفی و رضایتمندی مشتریان از محصولاتی مانند محصولات پارس خودرو به مدیریت صحیح، حضور کارشناسان و متخصصان در این شرکت خودروساز بر می گردد که می توانند خودرویی را تولید و عرضه کنند که از کیفیت و ایمنی بالاتری برخوردار بوده  و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
وی موفقیت یک شرکت خودروساز را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ، اعمال سیستم مدیریت صحیح و کارآمد، استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دانست و گفت: مسلما توجه به جدول ارزیابی کیفی خودروها که هر ماهه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  منتشر می شود می تواند بیانگر سطح کیفی محصولات گروه خودرویی تولید داخل باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز با توجه به اهمیت مشتریان نسبت به رفاه و آسایش و امنیت در خرید محصولات خودرویی ، شرکتها باید بهترین محصول با بهترین خدمات و کمترین هزینه را در اختیار مشتریان قرار دهند.
نماینده ورزقان در خانه ملت در ادامه بر لزوم رعایت اصل مشتری مداری در صنعت خودروسازی اشاره کرد و افزود: چنانچه خودروسازان اصول مشتری مداری و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را مورد توجه قرار دهند بی شک میزان استقبال مشتریان از خرید خودروهای خارجی کاسته خواهد شد.
دهقانی همچنین رعایت استانداردهای بین المللی در تولید  و رشد صادرات را از مزیت های شرکت پارس خودرو دانست و گفت : رشد بالای صادرات  و دست یابی به الزامات و استانداردهای بین المللی آلایندگی یورو4 ، از مزیت های محصولات شرکت پارس خودرو است.


 



کانسپت دیفرانسیل عقب و موتور وسط رنو معرفی شد
نوشته شده در دوشنبه 6 خرداد 1392
ساعت : 12:32
نویسنده : آریامهر گرگندی
کانسپت دیفرانسیل عقب و موتور وسط رنو معرفی شد

  مجله ماشین- این رنوی زیبا که به طور رسمی در موناکو معرفی شده موتور وسط بوده و با داشتن یک شاسی لوله ای که مستقیماً از بخش موتور اسپرت گرفته شده یک نمونه ای کاملاً هیجان انگیز است. گفته می شود ظاهر نسل آینده رنو توئینگو در سال 2014 برگرفته از این مدل خواهد بود. twin'run دارای خط کمر بالا و چرخ هایی است که در دورترین گوشه های بدنه قرار گرفته اند. عدد "5" نوشته شده روی درها یادآور مدل رنو5 توربو که از اتومبیل های معروف رالی در دهه 1980 بود، می باشد. چهار چراغ led بزرگ و صاف در جلوی این اتومبیل دارای ظاهری مدرن بوده و برای مسابقات رالی ویژه ی شب تعبیه شده اند. بدنه آن از کامپوزیت شیشه-پلی استر تشکیل شده که روی شاسی لوله ای فولادی را می پوشاند، از فیبر کربن نیز در اسپویلر جلو، سقف، هواکش عقب و گلگیرها استفاده شده است. این اتومبیل کوچک مسابقه ای از موتور 3.5 لیتری v6 مدل مگان تروفی بهره می برد که به صورت طولی در جلوی محور عقب نصب شده و توانایی تولید 320 اسب بخار قدرت و 380nm گشتاور را دارد. گیربکس آن 6 دنده سکوئنشال بوده و به منظور تقسیم وزن عالی (43:57) مخزن سوخت، رادیاتور و سیستم هیدرولیک در زیر کاپوت قرار گرفته اند.



 



ساعت : 12:31
نویسنده : آریامهر گرگندی


تخلف 17 میلیارد تومانی عرضه‌کنندگان خودروهای داخلی

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل پرونده‌های تخلف 17 میلیارد تومانی برای عرضه‌کنندگان خودروهای داخلی خبر داد.


 مجتبی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار کرد: ‌از اواخر مهرماه سال گذشته تاکنون حدود 44 هزار و 975 مورد بازرسی از سطح نمایندگی‌های فروش و دفاتر عرضه خودروهای داخلی در سطح کشور صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها حدود 2100 پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: میزان تخلف صورت گرفته در این پرونده‌ها حدود 17 میلیارد تومان بوده است. معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: این پرونده‌ها و بازرسی‌ها تنها مربوط به سطح عرضه و خرده فروشی خودروهای داخلی در نمایندگی‌ها و دفاتر فروش خودرو در سطح کشور است.فراهانی تصریح کرد: تمام شهروندان می‌توانند شکایات خود در این زمینه را به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کنند


 



باز هم قیمت برخی خودروهای داخلی افزایش یافت
نوشته شده در دوشنبه 6 خرداد 1392
ساعت : 12:30
نویسنده : آریامهر گرگندی
باز هم قیمت برخی خودروهای داخلی افزایش یافت

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی طی دو هفته اخیر خبر داد.
حسن زمانی افشار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حدود دو هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای داخلی مانند سمند، پژو 405 و تندر 90 به طور میانگین 12 درصد افزایش یافته است. وی با بیان این‌که همزمان با افزایش قیمت‌ها بازار خرید و فروش خودرو تا حدی رونق گرفته است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم وضعیت بازار و قیمت‌ها با همین شرایط فعلی ادامه یابد.
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور در پاسخ به این‌که آیا احتمال فعال شدن مجدد دلالان در بازار خودرو با توجه به کاهش تولید این محصول وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: هم‌اکنون خرید و فروش خودروها به روز بوده و با توجه به یکسان بودن قیمت کارخانه و بازار خودروها توجیهی برای خرید این محصول و نگهداری آن به قصد احتکار وجود ندارد.زمانی افشار تصریح کرد: به نظر می‌رسد که شورای رقابت به نوعی نظرات خودروسازان در زمینه تعیین قیمت خودروها را پذیرفته است. ‌البته قیمت خودروهای داخلی در سطوح فعلی حفظ شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزایش بیشتر قیمت‌ها مخالفت خواهد کرد.


 



ساعت : 12:30
نویسنده : آریامهر گرگندی

کاهش عرضه خودرو، موجب افزایش دوباره قیمت اتومبیل شده است

ادامه روند کاهشی عرضه خودرو به بازار از سوی خودروسازان و عدم کاهش قیمت کارخانه‌ای این محصول به اندازه‌ای که مورد انتظار مشتریان بازار خودرو بود، موجب شد قیمت خودرو باز هم روند افزایشی به خود بگیرد.
کارشناسان خودرویی عقیده دارند: در پی توقف عرضه خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز به اندازه نیاز بازار، تقاضاهایی که در عرض چند ماه گذشته بدون پاسخ مانده بود، کم‌کم در حال ورود به بازار است و همین مسئله، قیمت خودرو را در بازار با روندی افزایشی روبرو کرده است.
در این شرایط خودروسازان که قرار بود تولید و عرضه محصولاتشان را پس از تعیین قیمت‌های جدید افزایش دهند، همچنان از این کار طفره می‌روند و تنها به یک یا دو عرضه محدود اکتفا کرده‌اند.در این وضعیت، قیمت برخی خودروهای پرتیراژ در بازار افزایش یافته که از آن جمله می‌توان به افزایش 1.5 میلیون تومانی قیمت پژو 405 و همچنین رشد 500 هزار تومانی قیمت پژو پارس اشاره کرد.
در حال حاضر هر دستگاه پژو 405 در بازار 25.5 میلیون تومان معامله می‌شود که رشد 1.5 میلیون تومانی را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد.
همچنین قیمت پژو پارس با افزایش 500 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به 32.5 میلیون تومان رسیده است.
در مورد رانا نیز می‌توان به افزایش 500 هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره کرد که در حال حاضر 31.5 میلیون تومان معامله می‌شود.قیمت سمند ال‌ایکس نیز طی روزهای اخیر افزایش 500 هزار تومانی را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت 24 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
در مورد پژو 206 تیپ 5 نیز می‌توان به افزایش 500 هزار تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت 38.5 میلیون تومان اشاره کرد.در عین حال، قیمت مگان نیز رشد 500 هزار تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 81.5 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.قیمت خودروهای خارجی نیز روندی افزایشی داشته به طوری که قیمت خودرو یاریس‌ هاچ‌بک با افزایش 5 میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 85 میلیون تومان رسیده و در عین حال، قیمت اسپورتیج نیز با رشد 3 میلیون تومانی به 156 میلیون تومان رسیده است.


 



ساعت : 12:16
نویسنده : آریامهر گرگندی

خودروهایی که در کره جنوبی طالب ندارند اما در ایران...

مصرف‌کنندگان کره‌ای معتقدند: مدلهای لوکس شرکت خودروسازی هیوندای بیش از حد بزرگ، گران و پرمصرف هستند و برندهای خارجی نظیر ب ام و و مرسدس بنز را به آنها ترجیح می‌دهند.

سهم برندهای خارجی در بازار خودروی کره جنوبی از 28 درصد در دو سال گذشته به 41 درصد رسیده است، زیرا کاهش تعرفه واردات باعث ارزانی این خودروها و قطع حمایت چنددهه ای مصرف‌کنندگان داخلی از برند‌های کره‌ای شده است.

لی - رئیس یک شرکت سازنده دستگاههای بسته بندی در نزدیکی سئول - گفت: من به دنبال یک خودروی با کیفیت هستم که زیاد بزرگ نباشد.

هفت خودروی قبلی لی 65 ساله از یک هیوندای اکسل در دهه 1980 تاکنون همگی کره‌ای بوده‌اند اما این ‌بار او یک ب. ام. و 71 میلیون وون(64 هزار دلاری) را به یک k9 85 میلیون وون از کیاموتورز ترجیح داده است.

لی گفت: در صورتی که هیوندای و کیا رویکرد خود را تغییر ندهند و خودروهای متنوع‌تر و با کیفیت‌تری را عرضه نکنند من هیچ دلیلی برای بازگشت به گذشته نمی‌بینم.

این امر باعث شده که سهم ب‌.ام.و، مرسدس بنز و آئودی در بازار خودروی کره جنوبی افزایش چشم‌گیری پیدا کند.

افزایش سهم بازار این شرکت‌های آلمانی برای دو خودروساز کره‌ای هیوندای و کیاموتورز که روی فروش خودروهای لوکس خود در بازار داخلی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، هزینه‌ی بالایی داشته است.

ری سانگ هیون - تحلیلگر بازار خودرو در کره جنوبی - گفت: این دقیقا چیزی است که هیوندای و کیا نگران آن هستند و باید هم نگران باشند. بی‌شک این روند تاثیر بدی روی سود هیوندای خواهد داشت.

عوارض گمرکی برای واردات خودروهای اروپایی از زمان اجرای یک پیمان تجاری در سال 2011 از هشت درصد به 3.2 درصد کاهش یافته و سال آینده نیز این عوارض برای بیشتر خودروها حذف خواهد شد.

برندهای ب.ام. و، آئودی فولکس واگن و مرسدس بنز دایلمر که بزرگترین سازندگان خودروهای لوکس جهان هستند، همگی شاهد افزایش فروش خود در کره جنوبی به میزان دست کم 25 درصد در سه ماهه اول امسال بوده‌اند که حتی بالاتر از رشد فروش آنها در چین است. فروش خودروهای لوکس هیوندای در این بازه زمانی 4.7 درصد کاهش یافته است.

این سه شرکت آلمانی در این دوره 18 هزار و 114 دستگاه خودرو به ارزش بیش از 40 میلیون وون در کره به فروش رسانده‌اند، درحالی که فروش هیوندای 31 هزار و 444 دستگاه بوده است.

کاهش اقبال برندهای کیا و هیوندای نزد مصرف کنندگان کره‌ای در شرایطی است که در بازار انحصاری کشورمان، این خودروها رویای برخی ایرانی‌ها هستند و در صورت حضور در رده‌بندی کیفی ماهانه احتمالا رده کیفی فوق فوق باکیفیت را کسب خواهند کرد و این در شرایطی است که مصرف کنندگان لوکس‌ترین مدل هیوندای (تاکید می‌کنیم لوکس‌ترین مدل هیوندای) را با قیمت 61 هزار دلار "گران" و همچنین یک خودروی "پرمصرف" می‌دانند.

پارک جون بوم که اخیرا خودروی کیا فورته خود را با یک a4 آئودی تعویض کرده گفت: مطمئنا رویای هر جوان داشتن یک خودروی آلمانی است. اما این مهم‌ترین دلیل نیست. آئودی طراحی، موتور و ایمنی بیشتر و در مجموع کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد.

قیمت‌های بالای مدل هیوندا سنتینیال، لوکس‌ترین مدل هیوندا از 68 میلیون وون(61 هزار دلار) تا 151 میلیون ون) قیمت دارد در حالیکه قیمت ب.ام. و سری پنج از 61 میلیون وون تا 113 میلیون وون است، اگرچه ایکوس به اندازه بی.ام. و سری هفت که قیمت آن از 124 میلیون وون شروع می شود نزدیک‌تر است.

 

 

سود هیوندای در سه ماهه گذشته 15 درصد کاهش یافته و این شرکت اعلام کرده که رشد فروش آن در سال جاری احتمالا کند‌ترین روند را از سال 2007 خواهد داشت.

ب.ام.و در حال برنامه‌ریزی برای صادرات یکسری مدل‌های جدید در کره جنوبی و ایجاد امکان آزمایش و تست خودروهای پرسرعت خود توسط مشتریان در شهر اینچئون کره جنوبی است که برای اولین‌بار در آسیا انجام می‌شود.

شرکت مرسدس بنز نیز اعلام کرده مدل‌های هاچ‌ بک کلاس a خود را در نیمه‌ی دوم سال برای جذب مشتریان 20 تا 30 ساله در کره جنوبی اضافه خواهد کرد.

هیوندای برای مقابله با این استراتژی‌ها این ماه قیمت مدل‌های سدان سایز متوسط خود را به میزان 1.5 میلیون وون کاهش داد.

این شرکت در حال ساخت موتورهای دیزل که در برند‌های وارداتی محبوب هستند، است و در حال سازماندهی مجدد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود برای رقابت بهتر با رقبای خارجی است.

هیوندای قصد دارد همانند برند لکسوس تویوتا و برند آکورا هوندا، یک برند لوکس جداگانه برای خود ایجاد کند. البته این شرکت برای فروش مدل‌های رده‌ بالای خود تحت برند هیوندای اخبار پیرامون این ایده را رد کرده است.

لی وون هی - از مدیران مالی هیوندای - گفت: ما به تلاش خود برای ارتقای ارزش برند هیوندای و افزایش فروش خودروهای لوکس ادامه خواهیم داد.

کیم کیل سو - استاد دانشگاه مهندسی خودرو در کره جنوبی و مشاور دولت این کشور - گفت: هیوندای باید شبکه نمایندگی‌های فروش خود را ارتقا داده و هزینه‌های خدمات پس از فروش خود را کاهش دهد تا بتواند خریداران داخلی را به خود جذب کند.

تغییرات اخیر در بازار خودروی کره جنوبی به سادگی به حالت قبل باز نخواهد گشت، به ویژه ‌که هر دو قشر خریداران جوان و مسن خودروهای وارداتی را به برند‌های داخلی ترجیح می‌دهند.

کیم افزود: مشتریانی که طی 20 سال گذشته به برند‌های کره‌ای وفادار بودند در حال ترک این برند هستند زیرا برند‌های وارداتی اکنون در دسترس شده‌اند.


 



 
 
 
 
این صفحه را به اشتراک بگذارید
ابزار وبلاگایران وبمسترتولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
تمام حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به آریامهر گرگندی میباشد